Umowa Serwisowa

Stała opieka informatyczna możliwa jest po przez podpisanie umowy z naszą firmą. Zachęcamy Państwa do korzystania ze stałej umowy na opiekę nad systemami informatycznymi. Stała umowa obniża koszty naszych usług i daje poczucie bezpieczeństwa. Stała opieka informatyczna to kontrola naszych specjalistów nad bezproblemowym działaniem programów w Państwa firmie, a w razie potrzeby doradztwa w sprawach ulepszenia danego oprogramowania.

Nowalu Sp. Z O.O. - autoryzowany przedstawiciel firm InsERT, Reset2, Soneta, Comarch

                       

Mamy do zaoferowaniu Państwu umowy serwisowe (Start,Srebrna i Złota)

Zakres prac w ramach umowy:

- serwis programów Insert, Reset2, Enova i Comarch

- instalacja i konfiguracja nowego oprogramowania

- bieżące wsparcie użytkowników

- konfiguruacja rotuerów, sieci oraz sprzętu komputerowego

- szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania i komputerów

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą.

Pakiet START: 299 zł. netto miesięcznie

W ramach pakietu Start oferujemy:

  • 3 godziny na usługi informatyczne po wykorzystaniu godzin koszt pracy serwisanta 90 zł. netto/h
  •  nielimitowana konsultacje telefoniczne

W ramach umowy możliwy 1 wyjazd do Klienta lub pomoc zdalna przez

internet.

Pakiet SREBRNY: 499 zł. netto miesięcznie

W ramach pakietu Srebrnego oferujemy:

  • 6 godzin na usługi informatyczne po wykorzystaniu godzin koszt pracy serwisanta 80 zł. netto/h
  •  nielimitowana konsultacje telefoniczne

W ramach umowy możliwe 2 wyjazdy do Klienta lub pomoc zdalna przez

internet.

Pakiet Złoty: 999 zł. netto miesięcznie

W ramach pakietu Złotego oferujemy:

  • 14 godzin na usługi informatyczne
  • nielimitowana konsultacje telefoniczne
  • po wykorzystaniu godzin koszt pracy serwisanta 70 zł. netto/h

W ramach umowy możliwe 4 wyjazd do Klienta lub pomoc zdalna przez

internet.

Cena pomocy incydentalnej bez umowy to 120zł netto za godzinę pracy serwisanta.

Pomoc incydentalna

Dla firm, które nie mają podpisanej umowy serwisowej oferujemy „pomoc incydentalną”. Specjalizujemy się w serwisowaniu oprogramowania Insert oraz kompleksowej obsługi informatycznej dla małych i średnich firm. Oferowana przez NOWALU „pomoc incydentalna” to nie tylko typowy serwis oprogramowania Insert i rozwiązywanie bieżących problemów z użytkowaniem komputera, ale również konsultacje informatyczne, szkolenia, instalacje i wdrożenia nowego oprogramowania. Gwarantujemy szybką pomoc techniczną z przyjazdem do Klienta. Jesteśmy również do dyspozycji dla Państwa w naszej siedzibie przy ulicy Bardzkiej we Wrocławiu. 

 

W jaki sposób najszybciej uzyskać pomoc techniczną? 

Najszybszym sposobem zgłoszenia problemu jest bezpośredni kontakt telefoniczny na naszą infolinię. Istnieje również możliwość zamówienia wizyty mailowo lub przez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie.

 

 

Poniżej lista najczęściej oferowanych usług w pomocy incydentalnej:

- instalacja oprogramowania Insert

- konfiguracja oprogramowania Insert do pracy sieciowej i zdalnej

- szkolenia z obsługi programów Insert (Subiekt, Rewizor, Gratyfikant, Rachmistrz, Gestor)

- rozwiązywanie problemów z działaniem programów Insert ( np. brak połączenia z serwerem, brak podmiotu przy włączeniu programu, problem z konwersją bazy danych do nowej wersji, itp.)

- naprawa baz danych Insert

- pomoc w wyborze i wdrożenie nowego oprogramowania

- pisanie dodatkowych rozszerzeń usprawniających pracę z programami Insert

- aktualizacje programów

- rozwiązywanie bieżących problemów z poprawnym działaniem komputera

- instalacja i konfiguracja systemów Windows XP, Vista, 7, 8 , Server

- instalacja sterowników nowego sprzętu

- konfiguracja poczty

- czyszczenie systemu Windows ze złośliwego oprogramowaniu (wirusy, trojany, itp.)

- konfiguracja sieci komputerowej

- konsultacje informatyczne

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem